9 клас
Історія України
№ |
Тема і зміст уроку |
К-ть год. |
Дата |
П-ка |
1 |
Вступ. Нова доба української історії. |
|
|
|
|
Тема 1. формування модерної української нації. Теорія та суспільні виклики першої половини ХІХ ст.. |
|
|
|
2 |
Від етносу до нації. «Український проект». |
|
|
|
3 |
Початок нового етапу українського національно – визвольного руху. |
|
|
|
4 |
Українська нація в умовах модернізаційних трансформацій суспільства. |
|
|
|
5 |
Урок узагальнення. |
|
|
|
|
Тема 2. Українські землі в складі Російської та австрійської імперій наприкінці ХVІІІ – у першій третині ХІХ ст.. |
|
|
|
6 |
Включення українських земель до складу Російської імперії. |
|
|
|
7 |
Включення західноукраїнських земель до складу Австрійської імперії |
|
|
|
8 |
Становище населення українських земель. |
|
|
|
9 |
Наддніпрянська Україна в системі міжнародних відносин у першій половині ХІХ ст.. |
|
|
|
10 |
Початок українського національного Відродження наприкінці ХVІІІ - на початку ХІХ ст.. |
|
|
|
11 |
Українське національне Відродження на західноукраїнських землях наприкінці ХVІІІ – на початку ХІХ ст.. |
|
|
|
12 |
Масонство в Україні. Російський і польський визвольні рухи на українських землях у 1820 – 1830-х рр.. |
|
|
|
13 |
Урок узагальнення. |
|
|
|
|
Тема 3. Соціально-економічне життя народу та український національний рух у першій половині ХІХ ст.. |
|
|
|
14 |
Стан сільського господарства. |
|
|
|
15 |
Початок промислової революції. Формування фабрично-заводської промисловості. Міста. Одеса. Розвиток торгівлі. |
|
|
|
16 |
Повсякденне життя. |
|
|
|
17 |
Форми і характер соціальних протестів населення. |
|
|
|
18 |
Український національний рух наприкінці 1840-х рр.. Кирило – Мефодіївське братство. |
|
|
|
19 |
Менталітет українців. |
|
|
|
20 |
Національно – визвольний рух на західноукраїнських землях під час революції 1848-1849 рр. |
|
|
|
21 |
Урок узагальнення. |
|
|
|
|
Тума 4. культурне життя на українських землях наприкінці ХVІІІ- у першій половині ХІХ ст.. |
|
|
|
22 |
Особливості розвитку культури. Освіта і наука. |
|
|
|
23 |
Література. Музика і театр. |
|
|
|
24 |
Архітектура, живопис, графіка. |
|
|
|
25 |
Традиційно – побутова культура в селі та в місті. Релігійне життя. Доля жінки. |
|
|
|
26 |
Урок узагальнення. |
|
|
|
|
Тема 5. модернізація українського суспільства в середині та другій половині ХІХ ст.. |
|
|
|
27 |
Аграрні відносини на західноукраїнських землях. |
|
|
|
28 |
Селянська реформа в Наддніпрянській Україні. |
|
|
|
29 |
Реформи адміністративно – політичного управління в 1860-1870-х рр.. |
|
|
|
30 |
Аграрні відносини в Наддніпрянщині у пореформений період. |
|
|
|
31 |
Особливості індустріалізації в Україні. |
|
|
|
32 |
Міста і торгівля. Українські підприємці. |
|
|
|
|
Тема 6. Національна ідея. Українофільський культурницький і політичний етапи визвольного руху. |
|
|
|
33 |
Українська національна ідея. Україна в геополітичних стратегіях Росії, Німеччини, Австро-Угорщини. |
|
|
|
34 |
Формування української націонал-демократичної течії. Українська еліта. |
|
|
|
|
Тема 7. Суспільно-політичний рух в Україні у другій половині ХІХ ст. |
|
|
|
35 |
Початок громадського руху. Валуєвський циркуляр.
|
|
|
|
36 |
Суспільно-політичний розвиток на західноукраїнських землях у 1850 - 1860-х рр.. Москвофіли. «Просвіта». |
|
|
|
37 |
Громадський рух у 70-90-х рр. ХІХ ст.. Емський указ. Діяльність народників. |
|
|
|
38 |
Народовці і радикали в суспільно-політичному русі на західноукраїнських землях. Політичні партії. І. Франко. |
|
|
|
39 |
Формування українського націоналістичного, самостійницького руху. Братство тарасівців. М. Міхновський, Ю. Бачинський. |
|
|
|
40 |
Урок узагальнення. |
|
|
|
|
Тема 8. Культурне життя в Україні у другій половині ХІХ ст.. |
|
|
|
41 |
Освіта і наука. |
|
|
|
42 |
Література, театр, музика. |
|
|
|
43 |
Живопис. Архітектура. |
|
|
|
44 |
Церковне життя. |
|
|
|
45 |
Урок узагальнення. |
|
|
|
|
Тема 9. Наш край наприкінці ХVІІІ – у ХІХ ст. |
|
|
|
46 |
Особливості модернізації. Соціально-економічний розвиток. |
|
|
|
47 |
Суспільно-політичне життя. |
|
|
|
48 |
Духовне життя. |
|
|
|
49 |
Підсумкове оцінювання. |
|
|
|
50-52 |
Резервний час. |
|
|
|
Всесвітня історія.
№ |
Тема і зміст уроку. |
К-ть год. |
Дата |
П-ка |
1 |
Вступ. Основні тенденції економічного та політичного розвитку світу від кінця ХVІІІ ст.. до 1914 р. |
|
|
|
|
Тема 1. Велика французька революція. |
|
|
|
2 |
Причини і початок революції у Франції. Повалення монархії та встановлення республіки у Франції. |
|
|
|
3 |
Якобінська диктатура та її падіння. Термідоріанський режим. |
|
|
|
4 |
Консульство та імперія Наполеона Бонапарта. Загарбницькі війни Франції. Крах наполеонівської імперії. |
|
|
|
5 |
«Сто днів» Наполеона. Ватерлоо. Віденський конгрес. Утворення Священного союзу. |
|
|
|
|
Тема 2. Європа й Америка в першій половині ХІХЇ ст.. |
|
|
|
6 |
Національні і революційні рухи в Європі в 20-30-х рр.. ХІХ ст.. |
|
|
|
7 |
Англія і Франція у 1815-1847 рр. |
|
|
|
8 |
Австрія, Пруссія, Італія в 1815-1847 рр. |
|
|
|
9 |
Росія у 1815-1847 рр. Суспільно-політична думка Європи |
|
|
|
10 |
«Весна народів». |
|
|
|
11 |
Утворення незалежних держав у Латинській Америці. |
|
|
|
12 |
Урок узагальнення. |
|
|
|
|
Тема 3. Європа й Америка в добу об’єднання і модернізації суспільства. |
|
|
|
13 |
Об’єднання Італії |
|
|
|
14 |
Об’єднання Німеччини |
|
|
|
15 |
Вікторіанська Англія. Франція за Наполеона ІІІ. |
|
|
|
16 |
Громадянська війна в США. |
|
|
|
|
Тема 4. Утвердження індустріального суспільства у провідних державах світу. |
|
|
|
17 |
Формування індустріального суспільства у провідних державах Європи і США. |
|
|
|
18 |
Франко-прусська війна. Паризька комуна. Третя республіка у Франції. |
|
|
|
19 |
Англія і США. |
|
|
|
20 |
Німеччина та Італія. |
|
|
|
21 |
Росія. |
|
|
|
22 |
Японія. Революція Майдзі. |
|
|
|
23 |
Урок узагальнення. |
|
|
|
|
Тема 5. Завершення формування світових колоніальних імперій. Міжнародні відносини в останній третині ХІХ ст.. |
|
|
|
24 |
Завершення територіального поділу світу. Антиколоніальна боротьба народів. |
|
|
|
25 |
Британське володіння в Індії. Китай. |
|
|
|
26 |
Утворення нових держав на Балканах. |
|
|
|
27 |
Міжнародні відносини в 1871 - 1900 рр. |
|
|
|
|
Тема 6. Культура народів світу наприкінці ХVІІІ - у ХІХ ст.. |
|
|
|
28 |
Розвиток освіти та науки. |
|
|
|
29 |
Література. Філософія. |
|
|
|
30 |
Мистецтво. Архітектура. |
|
|
|
31 |
Повсякденне життя. Релігія і мораль. |
|
|
|
32 |
Урок узагальнення. |
|
|
|
33 |
Підсумкове узагальнення. |
|
|
|
34-35 |
Резервний час. |
|
|
|