Завдання для 11 клас

08.02.2016 13:20

Завдання окружної (кущової) олімпіади з історії 2013 -2014 н.р.

11 клас

                   І рівень складності ( 6 балів)

 

  1. Начальником Українського штабу партизанського руху був :

                   а) П. Пономаренко ;       б) Т.Строкач;            в) С. Ковпак.

 2. Які держави підписали „Сталевий пакт” ?

         а) Італія і Німеччина;       б) США і Японія;   в) Англія і Франція.

 3. Яка подія стала початком вигнання гітлерівців з території України ?

 4. Атомні бомбардування Хіросими  та Нагасакі  відбулися в :

       а) липні 1945 р.,      б)  серпні 1945р.,    в) вересні 1945 р.

 5. У воєнні роки над Україною пролунали життєстверджуючі слова :

                    „ Я єсть народ, якого правди сила,

                       Ніким звойована ще не була…”

 Назвіть автора.

6. Закінчіть думку : «Хліб-сіль і молоко в селах, червоні прапори і квіти в містах. Це типові картини, якими супроводжувався _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________».

( Яка подія ?)

 

              ІІ  рівень  складності (  12 балів)

 

1. Вставте пропущене у реченні : „ У 1936-1937 рр.  ______________________

                                                                                                                     (Які країни?)

підписали  _________________________, який став фактичною угодою про           (Назва документу)                                                                                                               

спільну боротьбу проти впливу комуністів.”

2.  Поясніть та застосуйте на прикладах  терміни :

             а)  „ розстріляне відродження”,             б) „новий порядок”.

3.  Яка країна у 1933 році вийшла, а яка у 1934 році ввійшла до Ліги Націй ?

4.  Які події мали місце : 28 листопада -1 грудня 1943 р.; 4-11 лютого 1945 р.;  17 липня -2 серпня 1945 р.. Що  об’єднує  цей  логічний  ряд?

5.  Про яке явище ХХ століття говорять терміни «геноцид», «гетто», «крематорій», «табори смерті»?  Поясніть їх значення.

6.  Прочитайте уривок з міжнародного договору про кордони та укажіть цифру, якою на карті позначено вказаний регіон України.

«Стаття 1. Встановити … державний кордон вздовж «лінії Керзона» з відступом на користь Польщі: у територію, розташовану на схід від «лінії Керзона» до річки Західний Буг та річки Соколія, на південь від міста Крилов з відхиленням на користь Польщі максимально на 30 кілометрів…» (3 бали)

                                     А    1;  Б    2;  В    3;  Г    4.

Вкажіть назву договору, дату підписання. (Дивись карту на 2-й сторінці.)

 

Карта

7. Розставте події у хронологічній послідовності, зазначивши дати, коли вони відбулися:

    а) Мюнхенська змова;

    б) Компۥєнське  перемирۥя ;

    в) Велика депресія ;

    г) Вестмінстерський статут, оформлення Британської співдружності.

    д) створення НАТО;

    е) прийняття „плану Маршалла”;

    є) підписання  Пакту про ненапад між СРСР та Німеччиною;

    ж) припинення діяльності ІІІ Інтернаціоналу.

                 ІІІ рівень складності   (20 балів)

 1.  Розкрийте суть „жданівщини”. Прокоментуйте наслідки цієї політики в Україні .

2.  Складіть хронологічну таблицю: „ Основні події Другої світової війни в Україні”.

Дата

Назва події

Зміст події

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.  Стосовно яких країн використовують поняття тоталітаризм? Вкажіть імена історичних постатей, причетних до диктаторських режимів.

4.  Доповніть перелік складових політики радянізації західноукраїнських земель: націоналізація і ліквідація приватної власності; колективізація;…;…;… .

5. Підготуйте тези свого виступу на науковій конференції : „ Вшанування пам'яті жертв Голодомору та репресій”. Зазначте літературу, яку варто використати.